Uppdatering

Hej!

Som ni kanske märkt har bloggen varit liite off på sistone!
Jag har helt enkelt inte känt för att blogga!.. Under tiden har skolan börjat och jag har redan hunnit bli sjuk!..
Haha typiskt mig.. Fattar inte varför jag blir sjuk så ofta!?..
I onsdags,torsdags , fredags och självklart lördag och söndag har jag varit hemma från skolan.. Är förkyld med feber, hosta och jätte ont i halsen!
Nu håller det hals onda på att försvinna , sakta tyvärr .. :/

Jag hoppas verkligen att jag blir frisk tills imorgon! Oftast brukar jag alltid hata måndagar för att man måste gå till skola n! Men nu har vi världens mest chill-måndagar!! Typ bild , reading , mentor time och idrott! :D najs?! -> Ja! ;) haha

Nejmen det är en luuuugn dag på måndagar!

Nu ska jag titta på tv och bli frisk! :(: ❤

Hejdå! Haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0