Fullt upp

Hej! Som ni kanske har förstått har jag haft FULLT upp i helgen! Min syster kom hem i fredags från en vecka i Ludvika! Men sen på Söndagen skulle hon vidare på en veckas ridläger i Flen! Så jag var med där och lämnade henne! Idag är det måndag och Jag och min kompisss Hanna (Hoho samma namn ^^) ska gå och bada ;) men först ska Hanna gå hem till Hanna och käka lunch ;) haha ni ba vem?! xD haha nejmen hon ska komma hit! :) Just nu ser vädret inte så lovande ut men om det typ börjar regna så tror jag inte att vi åker och badar utomhus iaf ;) Men jag har shoppat hehe ganska mycket senaste veckan så jag tänkte visa vad jag hade köpt i en video kanske?! ;) Jag var ju även i Spanien , 3 veckor,för någon vecka sen . Så det kanske kommer upp en video med det också ;) orkar faktiskt inte skriva hela tiden ;) Nu ska jag göra mig iordning! KRAAAM ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0